Зворотний зв'язок

Запитання та Відповіді

Інтернет

Телебачення

Підключення

Чи необхідно бути користувачем кабельного телебачення, щоб користуватись послугами інтернету?

Ні, це дві незалежні послуги.

Яке обладнання необхідне для підключення інтернету?

Комп'ютер абонента має бути обладнаний Ethernet (Езернет) портом. Жодного додаткового обладнання (модемів, конверторів тощо) для стандартного підключення не потрібно.

Чи всі моделі роутерів підходять для підключення до мережі ЕВЕРЕСТ™?

Для якісного підключення бездротового зв'язку не рекомендуємо використовувати роутери марок Tenda й Netis. Найбільш ефективно та без конфлікту з мережевим обладнанням працюють роутери ТМ TP-Link.

Яка швидкість вашого інтернету?

Якщо у пакеті не зазначена конкретна швидкість доступу до інтернет-мережі, то це означає, що вона спеціально не обмежена та визначається технологічними особливостями як нашої мережі, так і всього інтернету загалом. Максимальна швидкість, доступна зараз, — 300 Мбіт/с.

Ви гарантуєте заявлені швидкості?

Ні. Інтернет — це мережа з негарантованими швидкостями передачі даних. Тому ми не можемо гарантувати стабільно високу швидкість до будь-якої частини інтернету, але вживаємо усіх заходів, щоб у зоні нашої відповідальності забезпечити максимальну швидкість.

Що таке «трафік»?

Трафік — це загальний обсяг переданої та прийнятої вашим пристроєм інформації з мережі «Інтернет».

У яких одиницях вимірюється швидкість підключення?

Швидкість вимірюється в бітах на секунду. В одному байті — 8 біт. Відповідно, для визначення швидкості скачування файлу в байтах кількість біт потрібно ділити на 8, в результаті отримаємо швидкість у байтах.

Швидкість 256 кілобіт відповідає 32 кілобайтам/сек.
Швидкість 1 мегабіт відповідає 128 кілобайтам/сек.
Швидкість 10 мегабіт відповідає 1,28 мегабайтам/сек.
Швидкість обміну трафіком в мережі ТРК «Еверест» — до 300 Мбіт/сек.

Який розмір поштової скриньки виділяється абоненту?

При укладанні договору абоненту може бути виділена безкоштовна поштова скринька в домені mbox.vn.ua розміром до 25 МБ. При бажанні абонент може збільшити обсяг скриньки до 100 МБ безкоштовно.

Чи можу я підключити до інтернету декілька комп'ютерів?

Так, можете, використовуючи додаткові пристрої, що забезпечують можливість підключення до інтернету одночасно декількох ПК. При цьому необхідно буде виконати відповідні програмні установки. Робота програмних налаштувань доступу до інтернет-мережі всіх підключених ПК буде знаходитись у зоні відповідальності користувача або системного адміністратора, який здійснював підключення кількох ПК. Важливо: при одночасній роботі в інтернет-мережі кількох ПК швидкість доступу до інтернету буде дещо нижчою, ніж при підключенні одного ПК. Ми забезпечуємо заявлену в тарифах швидкість тільки при підключенні до інтернету одного ПК.

Робота з сервером статистики

Яку інформацію я можу отримати на сервері статистики?

На сервері статистики https://stat.everest.vn.ua/ ви можете отримати інформацію про:

  • ваш тарифний пакет;
  • обсяг спожитих послуг та поточні залишки;
  • історію ваших платежів.

У який день місяця з мого рахунку знімається абонплата за послуги інтернету?

Перша абонплата знімаєтся у день підключення. Наступна знімається того ж самого числа наступного місяця. Дату останнього списання абонплати ви можете знайти у розділі «Збори» на сервері статистики.

Робота в мережі «Інтернет»

Як я можу самостійно вести облік обсягу трафіку? Яке програмне забезпечення я можу використовувати на своєму комп’ютері?

Наші сервери ведуть облік трафіку для кожного користувача. Детальну статистику роботи завжди можна переглянути за адресою: https://stat.everest.vn.ua/

У мене швидкість з'єднання висока, але деякі сайти завантажуються дуже поволі.

Швидкість завантаження залежить не тільки від швидкості вашого з'єднання з точкою входу в мережу «Інтернет», але й від параметрів сайту, на який ви прагнете увійти. Доступ до сайтів може бути обмеженим як через швидкість скачування, так і через кількість одночасно підключених відвідувачів.

Як враховується поштовий трафік?

Пошта враховується як інформація, що пройшла через порт споживача, тобто як звичайний використаний трафік.

Як я можу змінити свій тариф інтернету?

Для зміни діючого тарифу необхідно звернутись до контактного центру з паспортом або зателефонувати у компанію.

Відеоінструкції

Як правильно розмістити Wi-Fi маршрутизатор?

Як поліпшити роботу WiFi?

Звідки береться інтернет?

VPN або "Чому у мене повільний інтернет?"

Який роутер краще обрати: 2,4 чи 5 ГГц?

Як налаштувати роутер? Обрати чи змінити частоту? Як змінити пароль?

Чому низька вихідна швидкість?

Як перевіряти швидкість інтернету?

Загальні запитання

Я бажаю підключитися до послуги цифрового кабельного телебачення, що потрібно для цього зробити?

Вам потрібно зателефонувати до офісу або залишити заявку на підключення послуги кабельного телебачення на сайті компанії.

За наявності технічної можливості та при розташуванні адреси в зоні покриття мережі вам підключать послугу кабельного телебачення.
Підключення здійснюється у зручний для вас час за вказаною адресою та за наявності необхідних для підписання договору документів. Після підключення ви маєте прийняти роботу, підписати акт виконаних робіт та укласти з компанією договір про надання телекомунікаційних послуг. Оплата за виконані роботи з підключення і за використані матеріали вноситься працівникам, які виконували ці роботи, або через установи банків згідно з чинним на момент оплати прейскурантом.

Які документи потрібно пред’явити для укладання договору?

Фізичній особі для укладання договору потрібно пред’явити: паспорт громадянина України або документ, що його замінює, ідентифікаційний номер.

Я змінюю адресу проживання, чи потрібно мені укладати новий договір за іншою адресою?

Ні, достатньо в офісі компанії написати заяву з проханням змінити адресу надання послуг або зателефонувати в кол-центр. За наявності технічної можливості та за умови розташування нової адреси в зоні покриття мережі, компанія у зручний для вас час здійснює перепідключення послуг згідно з прейскурантом. При цьому ви оплачуєте роботи та матеріали, використані (в разі необхідності) під час підключення за новою адресою.

Я орендую квартиру. Чи можу я скористатися вашими послугами?

Так, ви можете укласти договір на надання послуг незалежно від місця реєстрації.

Ви можете мати кілька місць надання послуг, на кожне з яких оформлюється окремий договір.

Я їду у відпустку. Як тимчасово призупинити надання послуги?

Вам потрібно в офісі компанії написати заяву на тимчасове припинення отримання послуги кабельного телебачення (відключення) не менш ніж за 7 днів до моменту такого відключення або зателефонувати в кол-центр.

Повторне підключення здійснюється безкоштовно за попередньою заявкою у зручний для вас час і за відповідною заявою, написаною в офісі компанії не менш ніж за 7 днів до моменту такого повторного підключення або заявкою у телефонному режимі.
Абонентська плата за цей період не нараховується.

Я уклав договір на себе. Хочу переоформити його на іншу людину. Що мені необхідно для цього зробити?

Можливо переоформити договір на людину, яка є родичем по першій лінії. Переоформлення здійснюється в офісі компанії у присутності двох осіб та за наявності документів, які підтверджують родинний зв'язок.

Мене відключили від послуги кабельного телебачення за борг. Як відбувається повторне підключення та яку суму я маю сплатити?

Вам потрібно залишити телефонну заявку на повторне підключення, сплатити суму абонплати та вартість повторного підключення згідно з прейскурантом.

Відеоінструкції

Як підключити цифрове телебачення від ЕВЕРЕСТ™?

Як налаштувати цифрові канали самостійно?

Яка вартість підключення 2–3 телевізорів?

Коли потрібно сплачувати за телебачення та інтернет?